dilluns, 21 de maig del 2012

Primer de tot, us presento un bon amic meu. Quan pujo a veure'l em fa una mica d'enveja  perquè té unes vistes genials i ningú l'emprenya. Volia penjar una foto del Sagrat Cor però resulta que hi surto amb la família. Apa, Mireia ara ja deus estar contenta.

D'altra banda, avui he sortit a córrer una horeta i mitja per la zona de Beuda. He fet 15,5km. Els camins estan bé. Els corriols una mica enfangats. La vaga del mestres m'ha fet canviar els plans perquè resulta que volia sortir demà amb la Mireia i en Toni. Però de totes maneres ja m'ha anat bé perquè aquell parell últimament no paren de córrer.

Per acabar, ja us podeu preparar ja que tinc un circuït pensat que el 90% són corriol. És molt i molt guapo. Avui l'he acabat de dissenyar. 

Ens veiem demà a la reunió,
Jaume 

2 comentaris:

  1. Jaume... Jo no me l'havia trobat mai aquest home de la foto a dalt del sagrat cor!

    ResponElimina
  2. Mireia ja està bé, mira que no conèixer aquest bon home! no és el Sagrat Cor és la Mare de déu del Mont. Un dia en Sergi o en Toni et portaran allà dalt, que ja hi estan acostumats a pujar-hi corrents.

    ResponElimina